19 Mayıs 2008 Pazartesi

Son Sürat...

Bir sessizlik kadar ömür biçildi
Bu sevdaya
Dediler ki;
Geçecektir elbette üzülme
Kır kolunu içinde bırak yenin
Kimseleri huzursuz etme
Bozma hayatın gidişatını
Kimseye faydası olmadı
Zarardan başka bir şey bırakmayacak sanada
Neler geçmedi ki bırak bu da geçecek dediler…
Bak hayat ne güzel
Gülümse yeni gelen güne…
Güneşe…
Üzme kendini
Bakma gözlerine…
Düşünme….
Evet evet onu düşünme…
Bak her şey o zaman daha da yoluna girecek
Sana onu hatırlatan her şeyi çıkart hayatından
Sigarayı bırak
Güzel giysiler al…
Yeni bir şeyler oku…
Çocuk avutur gibi gün’le güneş’le çiçek’le böcek’le
Avun…

Tam gaz yollara vurdum kendimi
Yüksek sesle şarkılar dinledim
Sigara üstüne sigara içtim
Şaraplar yetmedi yüreğimdeki sızıyı azaltmaya
Kulağımda defalarca çınlayan ‘geçer’leri kesmeye
Bir sessizlik kadar ömür biçildi sevdama

Karşıma çıkan ilk duvara tam gaz tosluyorum şimdi
Ve tüm hayatı sessizliğe gömüyorum….

0 hissiyat: